درهم برهم
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 283105
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, :: 20:33 :: نويسنده : فافا

مسافرت خوبی بود جای همتون باهم مخصوصا مخاطب خاصم خالیهمونطور که تو پی نوشت پست پایین گفتم با اینکه لابی هتل وای فای داشت اما من هرکاری کردم نشد قبل از رسیدن همسری به خونه دسترسیشون به وبلاگ اون سوال پاک کنم و همسری علاوه بر سوال کامنت های خصوصی رو هم مطالعه کردنشکلک های شباهنگShabahangاصلا پنهان کاری به من نیومدهیعنی چی اخه لوکس بلاگ چرا تو نباید وارد مدیریت بشی خنگ بشی گذاشتم از اینجا رفتم حالت جا میاد بی تربیت

جمعه نیمه شعبان از همین جا این روز به همتون تبریک میگم ایشالا اقا امام زمان اول به هممون سلامتی بده بعد حاجت دل همتون رو بده حاجت ما رو هم بین حاجت های شما یه نگاهی بندازه43079_29vfnr8_th.gifپنج شنبه شب یعنی پس فردا طبق هرسال کوچه بابابزرگم جشن برگزار میشه برای میلاد امام زمان خیلی هم خوبه خوش میگذره کلی قاقالیلی میدن مراسم مولودی در انتها بعضی وقتا پای کوبی دارن جواناناتیش بازیم دارن منم که درسام تلنبار شدن روهم تازه یه مقاله هم باید ایمیل کنم به استادم که هنوز هیچ کاریش رو انجام ندادناز اونورم جمعه عروسی دعوتیم و من دوست دارم در هردو مراسم شرکت کنم خیلی هم دوست دارم این ترم معدلم بالا بشه حالا دلیلش رو اگه معدلم بالا شد بهتون میام میگم فردای عروسی یعنی شنبه و همچنین یکشنبه امتحان دارم اخه یکی نیست بگه استـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد اخه کی برای اندیشه اسلامی 1 170صفحه درس میدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدادم میمونه چی بگه بعضی استادا ماه( رویا جون) بعضی استادا اینجوری چندشناکیه کمی از مسافرت بگم برم سر درسم

مسافرت که بودیم مسابقاتی برگزار میشد که من و مامانم درتمامشون حضور داشتیممثل تیراندازی دارت والیبال طناب کشی وسطی فوتسال.. جایزشونم کم بود اما همین که فعالیت داشتیم کلی کیف داد خانوادگی 60هزارتومن بُن بردیم و دوتا جایزه که یکیش بخاطر دل نوشته ای بود که من نوشتمو از این 60 تومن هم 30 تومنش رو من بردم به همسری اس دادم خانومت 30تومن برده میگه اگه چند روز دیگه اونجا بمونید جهازتو کامل میکنید میتونید به خانواده های مستمند اونجا هم کمک کنیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبه مامان این حرف همسری گفتم کلی خندیدشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهتو این سفر برای اولین بار من رفتم تو دریا نشستم نه دورا شاید نیم متر با ساحل فاصله داشت اخه من از اب میترسم حالا میخواد اب دریا باشه یا اب وان حموم یا جکوزی استخرهمش هم تقصیر مربی دوران بچگیم هستش تو دومین جلسه فافای ده سال نیمه رو فرستاد چهارمتریاین کارش باعث شد من هنوزم بعد از گذشت ده سال از اب بترسمتو مسافرت من مامان رفتیم دوچرخه سواری تو پیست بانوان مامان یه دور زد رفت منم دور اخر بودم فضا باز خنک بود اومدم طبق عادت رو رکاب بلند بشم رکاب بزنم که یدفعه رکاب از زیر پام در رفت خوردم زمین دسته چرخ یه سمتش پلاستیک نداشت اهنی تیز بود افتادم میخواست بره تو صورتم صورتم رو کشیدم رفت تو گردنم ضعف کردم چنددقیقه همونجوری بودم بعد پاشدم خودمو تکون دادم دست زدم به گردنم دستم خونی شد با شال گردنم رو قایم کردم مامانم نبینه صدام کردن نوبت مسابقه من بود بازی کردم بعد دیدم مامانم حواسش به بازی بقیس یواشکی رفتم تو اینه ببینم چی شده دیدم گردنم خون خالیهtitle=مامانم صدا کردم کلی دعوام کرد که چیکار میکنی با خودت با کمک یه خانم دیگه زخمم با بتادین شستن چندتا از خانوما بخاطر اینکه ملاحظه مامان کردم چون بازی داشت بهش نگفتم روحیش خراب نشه افرین بهم گفتنبعد اومدیم تو اتاقمون دیدم استخونمم معلومههمسری هم من نمیدونم حواسش کجاست که پیشونیش گرفته به ظرفشویی پاره شدهالانم باید یه لباسی بپوشم که کتف گردن زخمیم معلوم نشه برای عروسیپوستمم سوخته با افتاب و چای جوش کلاٌ من و نفسی داغون شدیم فکر کنم به خاطر عکسای پست قبل چشم خوردیم

با چندتا عکس تو همین پست میام به زودی

عشقنامه:گردن کتف شکستتیم اقا بالاسر

پی نوشت:نفسیم زحمت مقاله رو به طور کامل متحمل شد قرار سرچ کنه مرتب کنه بفرسته به استادم تا من راحت به درسام برسم فقط موضوع تحقیق من گفتم مرسی عشقم که انقدر مهربونی زبونم لال تو رو نداشتم چیکار میکردمگوشتُ بیار دوست دارم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت0:49---7 تير 1393

قربون دخمل مهربونم برم با این فانتزیاش.منم از خدامه دانشجوی عزیزی مثل تو داشته باشم عزیزدلم

دوست خوبم:من استاد رویا رو موخوااااااااااااااااااااااااااااااااامگریهالبته اون درسم که عمومی بود بابتش غر زدم شدم 18زبان درازی



سولماز
ساعت16:09---28 خرداد 1393

سلام آره گلم ي مدت نبودم من و يادت رفت بي وفا. فافاجون من رمز خاااااااااااااست

دوست خوبم:گفتم اشنا میزنیخندهیه مدت کجا بودی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان شماره بابا رو بده ببینم غیرتی شدم برات:)



سولماز
ساعت16:07---28 خرداد 1393

سلام فافاجون باهات قهرم.ن نظرم و تاييد كردي و ن بهم رمز دادي......

دوست خوبم:نه با من قهر کن دلت میادگریهنظرتو تایید کردم دوستم ادامه مطلب هم بدون رمز بعد از امتحانام میام رمز برای تو دوستای دیگه ایمیل میکنم



یه دوست
ساعت13:00---28 خرداد 1393

فافا جون ببین چقد دست و دلبازی خوبه
عکسایی که از دریاس خیلی قشنگن

دوست خوبم:زبان درازینه اشتباه نکن عکاس خوب بوده که همچین عکسایی گرفتهآرام



رویا
ساعت10:13---28 خرداد 1393

سلام عزیزدلم خوبی خانوم؟سفر بخیر گلم.خدا بده چیکار کردی با خودت خانوم؟الان بهتری؟چقدر خدا بهت رحم کرده.عکسات فوق العاده بودن.امیدوارم که عروسی خوش بگذره امتحانا هم خوب پیش بره و گردن تو پیشونیه آقای همسریت هم زود زود خوب بشه
مواظب خودت باش خانوم
راستی شما لطف داری من کلی ذوق میکنم برای دانشجوهای مهربونی مثله تو عزیزم

دوست خوبم:سلام مرسی رویا جونی بهترم یه کمی جاش مونده که اونم دارم رژودرم میزنم خوب میشه عروسی هم خوب بود جای دوستان خالیچشمکرویا میدونی یکی از فانتزیهام این شده که استادم تو باشی بیام سرکلاس ببینم تویی بعد از کلاس بیام پیشت بگم استاد من فافامخنده



سولماز
ساعت20:32---27 خرداد 1393

سلاااااام خوبي فافاجونم???ب منم رمز بده دگ درضمن بيشتر مراقب خودتون باشيد تامنم ناراحت نشم گلم هم خودت هم نفسيت .دوست دارم ي عالمه

دوست خوبم:سلام عزیزم مرسی باااااوشه ما مواظبیم درو دیوار خودشون میان میخورن به ما:)سولمازی خیلی اشنایی قبلا کامنت میذاشتی؟بدون رمز عزیزم به عشق شما دوستای خاموش بدون وبلاگمبی تقصیر



مریم
ساعت21:51---23 خرداد 1393

فافا واسه من رمز نیومده

دوست خوبم:مرمیم جون قوووووووووووووووووول میدم بعد از امتحانا بیام به تو دوتا دوست خاموش دیگم رمز بفرستمبوسه



مریم
ساعت15:14---22 خرداد 1393

سلام
وای فافا چرا مواظب نیستی دختر؟
مگه ما چندتا فافا داریم.
ایشالله امتحاناتو عالی میدی گلم نگران نباش.

دوست خوبم:سلام مریم جونی

فقط من:)مرسی عزیزم

رمزم اومد برات؟





zahra
ساعت14:20---22 خرداد 1393

اوووووف بابا مواظب خودت باش یه فافا بیشتر نداریم که
دست این آقایون مهربون درد نکنه که زحمت مقاله های مارو میکشن

دوست خوبم:من مواظبم زمین میاد میخوره به منآرام

خدا زن بچه هاشو براش نگه داره مخصوصا خانومشو یه قواره خانومه اصلا:))



صبا-یک بانو
ساعت10:42---22 خرداد 1393

ای فافا جونم چقدر ناراحت شدم واسه این اتفاق خدا کنه زودتر خوب بشه
آفرین خانوم خوش نویس ماشاا...
ووی نگو اسم امتحان که میاد من میلرزم باور کن
ولی ان شاا... هم عروسی بری هم پایکوبیهم امتحاناتو خوب بدی
راستی میگم من رمز ندارم چطوری چشم بصیرتمو راه بندازم؟

دوست خوبم:بیا امضا بدم یدفعه دیدی شدم مودب پور 2:)

مرسی عزیزمبوسهچه زود اومدی الان وبلاگت بودم:)فرستادم



مرجان
ساعت20:37---21 خرداد 1393

ممنون بابت رمز عزیزم
ایشالا زود خوب شی

دوست خوبم:خواهش میکنم دوستمبوسهمرسی



فاطيما
ساعت19:20---21 خرداد 1393

سلام فافا جون نميدونم چرا ادامه مطلبت برا من باز نميشه ولي با اين حال با لپ تاپ رفتم عكساتو ديدم منم خيلي غروب خورشيدو دوست دارم اونم كنار ساحل ايشالله عروسي بهت خوش بگذره حتما برو

دوست خوبم:سلام عزیزمبوسهمرسی فاطیما جونم من که از الان لباسامو حاضر کردم از بس ددریمخنده



مرجان
ساعت18:09---21 خرداد 1393

چیکار کردی با خودت؟؟؟؟؟
مواظب خودت باش
همیشه به گردش و خوشگذرونی البته بدون عوارض جانبی!!!

دوست خوبم:گریهخیلی دردم اومد هنوزم درد دارم.مرسی مرجان جون رمزم فرستادم



یه دوست
ساعت18:09---21 خرداد 1393

مواظب خودتون باشید،ایشالا زود زود خوب بشید ه دوتاتون

دوست خوبم:لبخند چی میگه این وسط:))



مامان بتی
ساعت12:29---21 خرداد 1393

همیشه به گردش فافا جون. من عاشق دوچرخه سواری ام. انشاالله زودی خوب میشی. به صندوقچه ما هم سر بزن.

دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما

اومدم عکس ژله سالاد دخترخانومتم دیدم اما نمیدونم چرا نمیشه نظر بزارمپا در دهان



خانوم گل
ساعت11:57---21 خرداد 1393

فااااااافاااااااا من مطمینم چشم خوردین
همین الان یه اسپند واسه خودتون دود کن باشه؟

دوست خوبم:مامانم تخم مرغ شکست برام به اسم داور مسابقه هامون دراومد شما دوستای خودمید چشم نمی کنید کعبوسهباشه عزیزم



فاطيما
ساعت11:30---21 خرداد 1393

اخي خب يكم بيشتر مواظب خودت باش
منم مثل تو عروسي دختر عموم بو امتحان داشتم جات خال رفتم ولي فرداش كه اصلا نخوابيده بودم رفتم امتحان دادم كلي به خودم سر جلسه بد بيراه گفتم
فدات بووووووووووووووووسسسس

دوست خوبم:یعنی میگی منم از الان به فکر بدوبیراه باشم نوچ نوچ نوچ:)



ميشا
ساعت9:30---21 خرداد 1393

بيشتر مواظب خودت باش دوستم حتما چشم خوردي...

دوست خوبم:مامانم تخم مرغ شکست برامخنده



همسری
ساعت22:38---20 خرداد 1393

یعنی به خدا حیف که اینجا دوستامون هستن زشته وگرنه دیگه هیچی بهم نگفته بودی اینجوری شدی منم دیگه به نشونه اعتراض اینجا چیزه خاصی نمیگم

نفسیم:مگه از قصد خوردم زمینپا در دهانپیشونـــــــــــــــــــــــــــــــی خودت ندیدم بزار ببینم بهتون میگم عزیزممردد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: